Direktlänk till inlägg 26 maj 2013

Pyssel pyssel pyssel

Av anonym - 26 maj 2013 00:05

Yepp, har hittat något jag tycker är såå kul! Äntligen får jag utlopp för min kreaktivitet!
Lyckades bränna mig ordentligt i solen idag när jag pysslade som flitigast, aj aj aj...
Köpte en hylla på loppis idag för 40 ynka kronor som slipades, betsades och oljades, blev fin på garageväggen! Så kul med loppis!
Annars har det varit fullt ös hela helgen! Rasmus har haft fullt med kompisar här, elias sover över 2:a natten i rad nu! De är som två bröder de där två :) idag har grabbgänget badat i poolen för första gången, trodde de skulle fega ur men icke, trots 17 grader varmt vatten!
Imorgon är det två veckor kvar till bf, kulan på magen är enorm i mina ögon men många säger att den är liten... Ja jag går ju inte upp i vikt, bebisen tar allt från mig! Den lille rackarn! :)
Nu blir det natta, imorgon väntar en ny dag i solen, vänd åt andra hållet ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym - 14 juni 2013 22:57

Ja någon bebis vill inte komma ut så här pysslas för fulla muggar... ...

Av anonym - 12 juni 2013 18:53

Japp det är tredje dagen över bf idag... Tycker mig känna att det är på g hela tiden men så är inte fallet tydligen. Är hur som haver kass i magen idag och allt gör ont så nu ligger jag nerbäddad i sängen sedan sambon kom hem! Det här är drygt fakt...

Av anonym - 18 april 2013 20:42

Pågår fast vi sa att vi skulle ta det lugnt, men det kliar för mycket i fingrarna på oss :) vi tycker det är roligt dessutom... Just nu är köket under budgetrenovering och trappen får sig ett lyft! Rasmus rum är klart och han blev jättenöjd vilket så...

Av anonym - 13 april 2013 00:59

Allt började i lördags em/kväll. Kissade blod och blev orolig såklart, tänkte att aha jag har uvi... Kort därefter börjar det göra ont i vänster sida av ryggen. Börjar googla och tänker att åh fan, nu är det njurbäcksinflammation. Ringer mamma och ti...

Av anonym - 29 mars 2013 23:57

Nu har vi landat och huset börjar lika ett hem efter inflyttningkaos!!! Om huset: 164 kvm stort och 70-talstapeter så gott som i hela huset vilket innebär struktur struktur struktur... Gröna läckra köksluckor, ett nyrenoverat badrum och ett origina...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards