Alla inlägg under juni 2013

Av anonym - 14 juni 2013 22:57

Ja någon bebis vill inte komma ut så här pysslas för fulla muggar...

Av anonym - 12 juni 2013 18:53

Japp det är tredje dagen över bf idag... Tycker mig känna att det är på g hela tiden men så är inte fallet tydligen. Är hur som haver kass i magen idag och allt gör ont så nu ligger jag nerbäddad i sängen sedan sambon kom hem!
Det här är drygt faktiskt, de två andra kidsen kom ju väldigt punktligt så detta hade jag inte väntat mig, snarare att det skulle starta innan bf! Meeeen ingen gången är den andra lik misstänker jag! Vilket kan betyda att det kommer gå fort denna gången vilket det inte gjort med de andra två! :)
Ajajaj, sammandragningarna jag får nu börjar faktiskt göra lite ondare nu känner jag! Hoppas hoppas hoppas det är på g nu!!

Annars har jag väl inte tagit det jättelugnt senaste tiden, har mest målat och pysslat hela tiden! Så detta med att ligga och ta det lugnt i sängen kanske är det som hjälper för att det ska sätta igång! Men som jag hatar att ligga still och göra ingenting!!! Booooring! :)

På återseende!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards